събота, 29 декември 2012 г.

Пападжи

Искам да споделя с вас един филм, който ще промени светогледа ви. Филма съм го гледала отдавна, но днес го открих /неслучайно/ отново и реших да го споделя. "Прекрати търсенето" е филм, който представя Пападжи елегантно, докато той разговаря за същността на просветлението и препятствията, с които е обвито то. Неговото послание е ясно:" Ние вече сме онова, което търсим". На мен лично този филм много ми помогна преди време. Даде ми отговори, вдъхнови ме и ме направи по-спокойна. Тъй като не мога да го кача, казва ми, че има грешка при качването, ще дам линк към него.
http://kolibka.com/2.html
Papaji - Call Off The Search / Пападжи - Прекрати търсенето (2007), субтитри

-Ако трябваше да съберете учението си в едно или две изречения, кои са те?
-Няма учение, нито учител, нито студент.
-Така. За какво тогава сме тук днес?
-За да откриеш Кой си...


.

Няма коментари:

Публикуване на коментар