неделя, 30 декември 2012 г.

Равносметка

Топлина в сърцето. Две любящи същества до мен. Ето това имам. И аз като повечето хора се замислих за отиващата си година. Не мога да кажа, че не съм спечелила нищо, защото се запознах, чрез предния си блог с прекрасни хора, с някои от които общувам почти всеки ден във Фейсбук и не се чувствам сама.Това спечелих. Приятелство и подкрепа. Какво загубих? Загубих спокойствието си,а имах планове за идната година. Бях много "добре" психически и психиатърът ми каза, че можем тази зима да спрем лекарствата за шизофрения, тъй като искахме с мъжа ми да имаме второ дете. Не че имаме голяма възможност да го гледаме, но щеше да се намери начин. А и аз вече съм на 36 години и за кога да отлагам... Но заради големи финансови проблеми аз се разстроих и не само, че не ми спряха лекарствата, а и ми дадоха антидепресант и силни успокоителни, от които имах нужда, защото цялата треперех от напрежение и безпокойство. Сега съм по-малко напрегната, положението е овладяно, но ще се размина с мечтата си за второ дете. Поне засега.
Тази година научих много за обичта към себе си и как тя е основополагаща за спокоен и щастлив живот. Прошката е другото нещо, което влезе в сърцето ми и първо си я дадох на себе си. Все още ми е трудно да простя на баща си например, но и това ще стане. Не се насилвам. Когато съм готова, ще простя. Тя, прошката трябва да дойде от дълбините на сърцето ми.
Егото ми. Разбрах, че имам голямо его и то се корени от отношението на родителите ми към мен още от дете. Подхвърлена и изоставена като дете, аз сега страдам от липса на внимание и се стремя да го получа от другите хора. Това с е опитвам да променя. Засега успявам донякъде. Да спечеля уважението на интелигентните хора е друга част от егото ми. Баща ми винаги ми е казвал, че съм глупава и за нищо не ставам. Е, сега това е станало част от стремежа ми да доказвам, че не съм глупава. И с това се боря. Казват, че е достатъчно само да осъзнаеш егото си, не да се бориш насила с него. Не зная кое е правилно, но за себе си съм решила да въведа дисциплина и да не позволявам на егото ми да управлява живота ми.
Имам много любов в съцето ми, която искам да раздавам. Искам да бъда, доколкото мога светлина за другите, които все още са неосъзнати и страдат от това. Правя каквото мога.
За Новата година си пожелавам повече Любов и здраве. Още истински приятели и хармония между родителите ми и мен. И нека обичам себеси повече.
На всички вас пожелавам от все сърце да обичате себе си, всички вие сте уникални и неповторими. Няма друг като вас в цялата Вселена. Всеки един от вас има талант, който да даде на света. Пожелавам ви да намерите сили в себе си да си простите и да простите на всички, които са докоснали рана у вас. Пожелавам ви здраве. Пожелавам ви Любов да облее душите ви и да живеете в мир и хармония.Нека е!
Весела и щастлива Нова Година приятели! Обичам ви!


.

4 коментара:

  1. Отговори
    1. Благодаря, Влади! Весело посрещане и на теб! Бъди здрав и щастлив! С обич!

      Изтриване
  2. Отговори
    1. Благодаря ти, Кръстю! От все сърце ти желая здраве, щастие и много любов! Успех и на теб!

      Изтриване